خانه / انتشارات / خبر و گزارش / گردهمایی طلاب دهه ۷۰ مجتمع بندرعباس در زنگارد
گردهمایی طلاب دهه 70 مجتمع بندرعباس در زنگارد

گردهمایی طلاب دهه ۷۰ مجتمع بندرعباس در زنگارد

گردهمایی طلاب دهه ۷۰ مجتمع بندرعباس در زنگارد

جمعه ۱۱ اردیبهشت جمعی از طلاب دهه ۷۰ مجتمع دینی اهل سنت و جماعت بندرعباس در روستای زنگارد از توابع شهرستان بستک گرد هم آمدند تا بعد از گذشت دو دهه بار دیگر هم دوستی هایشان را تجدید کنند و هم بر تعهد خود در قبال آنچه آموخته اند تاکید نمایند.

این طلاب که تعداد آنان به بیش از یکصد نفر می رسید از طریق گروه واتساپ چندی است که با همدیگر در ارتباط هستند و به دعوت یکی از طلاب سابق اهل زنگارد بنام زبیر عالی پور و هماهنگی یکی دیگر از طلاب سابق اهل کوخرد بنام محمد محمودی دور هم جمع شدند.
در این گردهمایی دوستانه و صمیمی، در ابتدا هر کدام از حاضرین به معارفه خود پرداختند سپس سید عبدالرحیم مهجور معاون مجتمع به تبیین تاریخ تاسیس و تشریح وضعیت کنونی مجتمع پرداختند و طلاب را به ارتباط مستمر با مدرسه فرا خواندند.

سپس سه تن از مدرسین دهه ۷۰ به ایراد سخن پرداختند. سید عقیل صدیقی (مدرس دهه ۷۰ مجتمع دینی بندرعباس و مدیر کنونی قسم شریعت مجتمع دینی خنج) ، حاج صالح محمدی و شیخ عبدالرحمن دهش (مدرس دهه ۷۰ مجتمع دینی بندرعباس و مدیر کنونی مجتمع دینی بستک) هر کدام جداگانه نکاتی ارزشمند را برای جمع یادآوری کردند و جمع حاضر را به لزوم تعهد نسبت به امر دعوت و پشتیبانی مالی و معنوی از مجتمع توصیه نمودند.

از برنامه های این گردهمایی بیان خاطرات طلاب قدیمی بود که موجب خوشحالی و طراوت این جمع مبارک گردید.

در ادامه تصاویری از این گردهمایی را تقدیم می داریم به امید آنکه هر ساله شاهد برپایی چنین جلساتی در سطح تمامی مدارس دینی باشیم.

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

کارگاه آموزش غسل و کفن میت

کارگاه آموزش غسل و کفن میت روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ ساعت ۵ عصر توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =

-- بارگیری کد امنیتی --