خانه / مسابقه ترجمه و تفسیر / آیین نامه آزمون ترجمه و تفسیر دو جزء اول قرآن کریم

آیین نامه آزمون ترجمه و تفسیر دو جزء اول قرآن کریم

آیین نامه آزمون ترجمه و تفسیر دو جزء اول قرآن کریم

قابل توجه داوطلبین محترم مسابقه بزرگ ترجمه و تفسیر دو جزء اول قرآن کریم (استان هرمزگان):

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و موفقیت شما در تمام آزمونهای زندگی به عرض شما میرساند:

۱- آزمون در تاریخ ۲۵ خرداد مصادف با ۲۰ ماه مبارک رمضان بعد از نماز تراویح رأس ساعت ۲۳:۳۰ رسمی برگزار میشود. لطفا ۱۵ دقیقه قبل از شروع آزمون در حوزه ی امتحانی خود حضور داشته باشید.

۲- در صورت درخواست انتقال به حوزه ی دیگر لطفا تا پایان روز سه شنبه هفته جاری با مسئول مسابقه (۰۹۹۰۱۱۳۷۰۲۰) هماهنگی کنید تا به عنوان عضو مهمان در حوزه ی دیگر معرفی گردید.

۳- سؤالات آزمون ۹۰ سؤال و به صورت تستی میباشد که ۲۶ سؤال از ترجمه ی ۲ جزء اول و مابقی از نکته ها و سؤال و جوابهای تفسیر آسان طرح شده است.

۴- کسانی که با نزدیکترین حوزه ی امتحانی خویش حداقل هشتاد کیلومتر فاصله دارند و کسانی که به علت بیماری یا هر دلیل دیگر نمیتوانند سر جلسه ی آزمون حاضر شوند معذور شناخته میشوند. افراد معذور میتوانند از محل زندگی خویش به صورت مجازی همزمان با سایر داوطلبین امتحان دهند.

۵- داوطلبین آزمون مجازی یک بار دیگر باید مشخصات خود را از طریق واتس آپ نهایتاً تا روز سه شنبه ساعت ۲۴ به شماره مسابقه ارسال کنند. داوطلبین مجازی باید نحوه ی آزمون مجازی را آموزش ببینند که در گام بعد انجام خواهد شد.

۶- سؤالات آزمون مجازی به صورت تک تک در صفحه ی مانیتور ظاهر خواهد شد و پس از سپری شدن زمان معین شده، به صورت خودکار به سؤال بعدی منتقل خواهد شد و امکان دسترسی دوباره به سؤل قبل وجود نخواهد داشت. همچنین احتمال بروز مشکالت فنی دیگر نیز وجود خواهد داشت که مسئولیت آن بر عهده ی داوطلب خواهد بود؛ لذا از داوطلبین محترم خواسته میشود حتی المقدور از شرکت در آزمون مجازی صرفنظر نمایند.

۷- بردن مصحف قرآن یا گوشی موبایل یا هر گونه کتاب و جزوه ی دیگر سر جلسه ی آزمون ممنوع میباشد. وسایل اضافه خود را میتوانید به مسئول برگزاری امتحان و ناظر جلسه تحویل دهید.

۸- لطفاً مداد و پاکن را به همراه داشته باشید و گزینه های صحیح را کاملا پر نمایید و از ضربدر و نقطه گذاری اجتناب نمایید. پر کردن با خودکار بلامانع است، ولی حتی المقدور تلاش کنید برگه ی پاسخ نامه به دور از خط خوردگی باقی بماند.

۹- داشتن کارت ملی و یا کارت شناسایی عکس دار سر جلسه ی آزمون ضروری است.

۱۰- در طول امتحان از صحبت کردن و هر گونه رفتار مغایر با برگزاری امتحانات اجتناب نمایید. مراقبین جلسه بدون هیچ گونه تذکری، اسامی آنان را یادداشت خواهند نمود.

۱۱- مشخصات خود را به صورت کامل بر روی برگه پاسخنامه نوشته و کد برگه ی سؤال که قسمت سمت چپ صفحه سؤال درج شده است را در برگه ی پاسخ نامه بنویسید.

۱۲- حتماً برگه حضور و غیاب را امضا نمایید و بدون امضا جلسه را ترک نکنید.

۱۳- این آزمون نمره ی منفی ندارد. مدت آزمون ۶۰ دقیقه میباشد. تا نیم ساعت پس از شروع آزمون کسی حق ترک جلسه را ندارد.

۱۴- کسانی که با تأخیر به جلسه ی آزمون میآیند، نهایتاً تا ۱۵ دقیقه پس از شروع آزمون اجازه ی ورود به جلسه ی امتحان به آنان داده خواهد شد، ولی پایان آزمون او نیز همراه سایر داوطلبین خواهد بود و به هیچ عنوان وقت اضافه به او داده نخواهد شد، لذا توصیه میشود برای نماز عشا و تراویح، خود را به مسجد نزدیک حوزه ی امتحانی خویش برسانید.

۱۵- آزمون از کتاب تفسیر آسان نوشته زکریا عطری سهیلی میباشد، لذا پاسخ صحیح همان است که منطبق با تفسیر آسان باشد.

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

حوزه های امتحانی مسابقه بزرگ ترجمه و تفسیر

داوطلبین محترم مسابقه بزرگ ترجمه و تفسیر دو جزء اول قرآن کریم با آرزوی قبولی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =

-- بارگیری کد امنیتی --