خانه / انتشارات / اطلاعیه ها / اطلاعیه ثبت نام چهارمین دوره آموزش مجازی اهل سنت جنوب

اطلاعیه ثبت نام چهارمین دوره آموزش مجازی اهل سنت جنوب

تلاش براي شـكوفاسـازي اسـتعدادها ي رشد و كمال كه خداوند در نهاد بشر گذاشته است، رسالت همه كساني است كه فكر نو و روحي والا دارند.

مدارس دینی اهل سنت و جماعت ایران در سراسر کشور، يكي از مناسـب ترين بسترهاي كمالجويي و آرمانخواهي براي کسانی است كه هم تشنه معارف ناب قرآن و هم شوق خدمت به اسلام، خدمت به خلق و همنوعان را دارند.

شــما كه ميخواهيد وجودي مفيد و مؤثر بوده، فكري الهي و پاك داشــته باشــيد و در حريم ارزشهاي متعالي، دعوتگری كارآمد، مشـاوري امين و مربياني هدف شـناس و تأثيرگذار باشـيد، شـايسته است كه با تحصـيل در مدارس دینی و فراگيري علوم اسـلامي و معارف قرآني، هم از سـرچشـمه ايمان سـيراب شويد، هم به روياندن جوانه هاي مستعد اين مرز و بوم بپردازيد.

لذا آموزش مجازی شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب ایران همچون سالهای گذشته آمادگي دارد تا از خواهر و برادر علاقمند به دروس اسلامی، برای سال ۹۷-۱۳۹۶ ثبت نام به عمل آورده و در خدمت اسـتعدادهايي باشد كه ميتوانند در عصـر حاضـر، وجود خويش را وقف تعالي ارزشهاي اخلاقي در جامعه سـازند و به مسئوليت خويش در قبال اسلام عزيز و امت مسلمان و جهان اسلام عمل كنند.

دوره های آموزش مجازی چهار سال (۸ترم) می باشد، که دو سال مقدمات و دو سال متوسطه خواهد بود و پس از پایان دوره، مدرک اتمام دوره همانند دوره ی حضوری با قید ( دوره مجازی) توسط دبیرخانه شورای مدارس مقدمات و متوسطه صادر می گردد.

طی این دوره چهارساله دروسی از قبیل: تفسیر، فقه، عقیده، حدیث، نحو، صرف، لغت، قصص، حفظ و روانخوانی قرآن، مصطلح، اصول، سیرت، میراث، بلاغت، تاریخ و منطق، توسط اساتید مدارس دینی جنوب ارائه می گردد.

شرایط پذیرش:

۱- داشتن مدرک سیکل یا حداقل ۱۶ سال ( محدودیتی برای بالا بودن سن وجود ندارد).

۲- آشنایی کلی با رایانه و اینترنت ( جهت استفاده مطلوب از سایت آموزش مجازی).

۳- موفقیت در آزمون مجازی ( با صلاحدید اداره آموزش).

۴- آشنایی نسبی نسبت به تلگرام و واتس آپ.

لینک ثبت نام: http://madares-eslami.com

 

درباره ی مدیر سایت

همچنین ببینید

مسابقه کتابخوانی

این مسابقه نیازی به ثبت نام ندارد فقط در موعدد تعیین شده برای آزمون مسابقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 19 =

-- بارگیری کد امنیتی --